تبلیغات آنلاین گراف

تبلیغات بنری در سایت‌های دیگر، تبلیغات همسان، تبلیغات در گوگل، ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ به جذب مخاطبان بسیاری از طرق گوناگون کمک می کند. امروز کمتر کسب و کار موفقی ست که از این روشهای برای تبلیغ محصول خود در دنیای اینترنت استفاده نکند.
کمپین‌ تبلیغاتی، مجموعه‌ای از تبلیغات برنامه‌ریزی شده است که پیامی یکسان را برای دستیابی به هدفی خاص به دست مخاطبان هدف می‌رسانند. از مهم‌ترین اهداف کمپین می‌توان به جذب مشتری جدید، افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش اشاره کرد. طراحی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در کانال های مختلف به افزایش تعامل مخاطب با کسب و کار شما کمک خواهدکرد و این تعامل در نهایت باعث جذب مشتری های وفادار به برند شما خواهد شد.

نیاز به تبلیغات آنلاین محصولات و خدمات خود دارید؟

تبلیغات آنلاین دیجی بایت

ارتباط از طریق ایمیل با مشتریان با هدف کسب مشتری های جدید و حفظ رابطه با مخاطبان قدیمی را ایمیل مارکتینگ می گویند. ایمیل های بازاریابی می توانند تبلیغاتی، اطلاعاتی باشند یا هدف خاصی را در سفر خرید مشتری در نظر داشته باشند.

ایمیل های تبلیغاتی

ایمیل های تبلیغاتی شامل پیشنهادات خرید، معرفی محصولات جدید، ایبوک ها و وبینارها می‌شوند و بطور کل برند شما را پروموت می کنند. این ایمیل ها دکمه های فراخوانی برای اقدام Call to Action واضحی دارند که مخاطب را تشویق میکند که از یک پیج بازدید داشته باشد و یا از کد تخفیف برای خرید محصول استفاده کند. ایمیل های تبلیغاتی باید در بازه های زمانی مناسب ارسال شوند.

ایمیل های اطلاعاتی

خبرنامه ها یکی از محبوب ترین ایمیل های اطلاعاتی هستند. همانطور که از اسم آن برمی آید خبرنامه، خبرهای مربوط به کسب و کار شما را منتشر می کند. این خبرها شامل اهدافی که شرکت شما به آن دست یافته، قابلیت های جدید محصولات و محتواهای ارزشمند می‌شود.

ایمیل های دوره ای

ایمیل های دوره ای برای این ارسال می‌شوند که مشتری های شما را راضی و وفادار به برند نگهدارند. از این نوع ایمیل ها برای جذب مخاطبان جدید نیز استفاده می شود. از آنجاییکه بدست آوردن توجه یک مخاطب جدید از حفظ توجه مخاطب کنونی به مراتب دشوارتر است.
این ایمیل ها مشتری را با برند شما آشنا می کند. در این ایمیل ها می توانید محصولات خود را به مشتری معرفی کنید، نحوه استفاده از آنها را به اشتراک بگذارید، از آنها نظرسنجی کنید یا مخاطبان غیرعلاقمند را با یک کمپین تبلیغاتی جذاب هدف قرار دهید.

در پلن تبلیغات آنلاین گراف فقط کافیست بودجه معقولی را برای تبلیغات خود مشخص کنید و استراتژی تبلیغات آنلاین مقرون بصرفه و قوی در هر کدام از بخش های ایمیل مارکتینگ، گوگل اد، تبیلغات همسان و بنری در سایت ها، اس ام اس مارکتینگ توسط آژانس تبلیغاتی دیجی بایت برای شما ارائه شده و در صورت موافقت اجرا شود.

تبلیغات آنلاین گراف

  • تبلیغات بنری و کلیکی و همسان در سایت های مرتبط
  • اس ام اس مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • ایجاد کمپین های تبلیغاتی و مناسبتی در سایت و دیگر شبکه های اجتماعی