طراحی سایت دیجی بایت

اگر کسب و کاری دارید که برای آن وب سایت ندارید، نود درصد فرصت های جذب مشتری را از دست خواهید داد. داشتن یک وبسایت با تجربه کاربری خوب باعث افزایش قابل توجه مشتریان شما در اینترنت، برندسازی و مزیت نسبت به رقبای شما خواهد شد. خدمات طراحی سایت گراف برای رفع نیازهای شما آماده است.
اهمیت برندسازی در دنیای پر رقابت امروز برکسی پوشیده نیست، برندسازی باعث ایجاد حس خوب و ارتباط قوی بین مشتری و فروشنده می‌شود. اعتماد مشتریان را جلب میکند و وفاداری مشتریان را به برند شما بیشتر می‌کند.

از همه مهمتر داشتن یک وب سایت خوب به شما کمک می‌کند که در زمانهایی که مشغول به کار نیستید هم از اینترنت و فضای مجازی درآمد کسب کنید. یعنی شما 24 ساعته و هفت روز هفته در حال بازاریابی، جذب مشتری و فروش هستید.
دپارتمان دیجیتال مارکتینگ گراف با تجربیات موفق در زمینه طراحی سایت های حرفه ای، زیبا و کاربرپسند در خدمت شماست. طراحی سایت گراف با سلیقه شما و مطابق با نیازهای تخصصی کسب و کار شما صورت خواهد گرفت.

به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در دسترسی به مشتریان، طراحی وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از تکنولوژی‌های روز و با بروزرسانی‌های مداوم، بازاریابی محتوا، SEO و ابزارهای دیگر، به نحو احسن و موثر به هدف خود برسید. طراحی سایت به شما اجازه می‌دهد تا به طور اختصاصی و منحصر به فرد، برند خود را به نمایش بگذارید و با ارائه خدمات و محصولات خود به صورت آنلاین، به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنید و مخاطبان و مشتریان خود را افزایش دهید.

نیاز به طراحی سایت داری؟

خدمات طراحی سایت دیجی بایت

طراحی سایت گراف ، حرفه ای، کاربرپسند و زیبا

داشتن رابط کاربری آسان و زیبا:

سایت شما ویترینی از شرکت شما، محصولات و خدمات شما و در نهایت برند شماست. بنابراین جذابیت بصری سایت بسیار مهم است، سایت باید تر و تمیز و حرفه ای باشد. طراحی گرافیکی آن زیبا باشد و عکس های باکیفیت داشته باشد. به همان اندازه مهم است که سایت سرعت داشته باشد، درست و مطابق انتظار کار کند. سایت باید بصورت مستمر بروزرسانی شود و مشکلات احتمالی آن برطرف شود. همه صفحات باید سریع و کاربردی باشد، زیرا هر کدام از این صفحات می تواند اولین صفحه ای باشد که مشتری آن را می بیند.

طراحی واکنش گرا:

با توجه به رشد دستگاه های موبایل و تبلت؛ اغلب مشتریان از طریق موبایل یا تبلت سایت شما را بازدید می‌کنند. طراحی سایت دیجی بایت بصورت کاملا ریسپانیو و واکنش گرا خواهد بود تا مشتریان از هر دستگاهی، سایت را بخوبی بازدید کنند. بهینه سازی سایت برای موبایل در کنار بهبود تجربه بازدیدکنندگان، رتبه سئو سایت را نیز بهبود می‌بخشد.

فراخوانی برای اقدام:

اگر سایت شما از بازدیدکنندگان چیزی نخواهد، آنها هم کاری انجام نخواهند داد. باید در نظر بگیرید که هدف از سایت شما چیست؟ آیا این هدف برای بازدیدکنندگان روشن است؟ حتی سایت های اطلاعاتی نیز از بازدیدکنندگان می خواهند مقالاتی بخوانند و به اشتراک بگذارند، شرکت را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند یا درباره سازمان اطلاعات بیشتری کسب کنند. سعی کنید در هر صفحه یک دکمه فراخوانی برای اقدام بگذارید.

خدمات طراحی سایت گراف

  • انتخاب و خریداری هاست و دامنه
  • طراحی نقشه سایت
  • طراحی سایت متناسب با کسب و کار شما
  • انتخاب پالت رنگ برای سایت و تبلیغات
  • طراحی صفحات داخلی سایت
  • نصب و فعال سازی پلاگین ها و ویجت های مورد نیاز برای سایت
  • طراحی لندینگ پیج ها یا صفحات فرود
طراحی سایت